Звертайтесь у АІ-СЕРВІС.

АІ-СЕРВІС полюбляє складні завдання. Готові надати Вам нашу експертизу та практичний досвід у проектах.

Будемо раді перевершити Ваші очікування!

    Нам часто ставлять ці питання.

    Для забезпечення стабільної роботи всієї IT-інфраструктури компанії потрібне ретельне та регулярне обслуговування. Одним із найефективніших і найпопулярніших рішень цього питання є абонентське обслуговування та технічна підтримка IT-інфраструктури.

    Абонентське обслуговування ІТ-інфраструктури – це довгострокова співпраця, надання послуг моніторингу, обслуговування та підтримки для всіх комп’ютерних та інформаційних систем компанії. На сьогоднішній день укладання договору на абонентське обслуговування комп’ютерів – це найнадійніший спосіб забезпечити безперебійну роботу та оперативне вирішення всіх технічних питань.

    Наш спеціаліст, поспілкувавшись з Вами, визначить параметри майбутнього договору та детально ознайомить Вас з усіма деталями послуги з обслуговування комп’ютерів, що замовляється.

    До вас в офіс обов’язково і абсолютно безкоштовно виїде наш керівник відділу технічної підтримки для більш детального аналізу IT-інфраструктури, що є у Вас.

    Після отримання короткого звіту від керівника відділу, ми остаточно погоджуємо з Вами параметри, терміни та вартість договору та зустрітимемося з Вами для його підписання.

    Нам буде потрібно максимум 1-2 дні. На 3-й день ми будемо готові розпочати з Вами роботу в рамках укладеного договору на комп’ютерне обслуговування.

    Договір на ІТ-обслуговування в базовому варіанті включає весь комплекс заходів для забезпечення безперебійного функціонування Вашої IT-інфраструктури. До того ж, ми пропонуємо безкоштовно цілу низку додаткових послуг для моніторингу та відстеження перебоїв у роботі Вашої комп’ютерної та офісної техніки, що дозволяє запобігати проблемам на етапі виникнення.

    1) Повний IT-аудит (іт аудит), підготовку детального звіту та рекомендацій;

    2) Підключення до системи HELPDESK (необмежена віддалена IT-підтримка);

    3) Підключення до системи IT-моніторингу (backup, system);

    4) Звіт з виконаних робіт за період;

    5) Технічну підтримку працездатності програм;

    6) Підтримку периферійних пристроїв та оргтехніки.

    Крім цього, на Вашу вимогу та за погодженням з менеджером, ми можемо надати персональні умови до Вашого договору на ІТ-обслуговування.

    Виходячи із західного досвіду, за IT-аутсорсингом майбутнє. Розглянемо кілька відмінних рис:

    1) Ціна. Штатний співробітник — це зарплата + податки, у нас же фіксовані безготівкові відносини за договором без прихованих платежів, причому істотно нижче (до 2-3 разів), ніж утримання співробітника в штаті;

    2) Час та ефективність. Штатний співробітник хворіє, ходить у відпустку, відпрошується. Ми ж завжди є й поряд, тому що у нас цілий штат кваліфікованих фахівців, готових виконати обслуговування комп’ютерної техніки;

    3) Відповідальність. Штатний співробітник відповідає лише у рамках трудового договору, а значить ні за що. Ми ж несемо матеріальну та юридичну відповідальність за надані нами послуги адміністрування;

    4) Контроль та якість. Хто контролює та оцінює якість роботи системного адміністратора? Правильно ніхто. У нас вибудована вертикаль, в наші завдання входить моніторинг і контроль за якістю послуг, оскільки ви можете не оплачувати рахунок до моменту усунення всіх недоліків;

    5) Швидкість роботи. Ми цінуємо час Ваших співробітників, як і свій, ми намагаємося вирішувати проблеми швидко та якісно, тому що час – це гроші!

    Екстрений виїзд це прибуття нашого співробітника до вас в офіс протягом години. Він виїжджає після вашого дзвінка або за заявкою через систему HELPDESK, куди Вам буде надано персональний доступ. Додатково можемо сказати, що більшість екстрених ситуацій вирішується через віддалений інтернет-доступ (віддалене адміністрування) і вирішення питання упирається в хвилини, а не в години.
    Обов’язковий плановий виїзд, послуга виїзний системний адміністратор, потрібна для візуального контролю Вашої IT-інфраструктури, особливо це стосується Ваших серверів та інших важливих IT-систем. Плановий виїзд дозволяє на місці здійснити надання послуг системного адміністратора, заздалегідь відстежити вихід з ладу систем зберігання інформації та систем резервного копіювання, а також у поточному режимі вирішує наявні у Вас та Ваших співробітників IT-проблеми з роботою програм та периферійних пристроїв, також відповісти на усі наявні питання.
    Насамперед нам необхідно визначити, що Вам потрібно і чим саме наша компанія може бути Вам корисною. Ми ніколи не пропонуємо клієнту те, що йому не потрібне. Тому як тільки ми визначимо, що потрібно Вашій компанії і Ви це підтвердите, ціна відразу ж буде названа.
    Час реакції, на заявку, що надійшла від Вас, зазвичай відбувається протягом 1-5 хвилин. Якщо заявку можна виконати віддалено через інтернет, то робота з вирішення питання починається відразу. Якщо для виконання робіт потрібно виїзд, то керівник відділу визначає найближчого до Вас вільного спеціаліста або відправляє спеціаліста до Вас в офіс. Додатково можемо повідомити, що більшість екстрених ситуацій вирішується через віддалений доступ до Інтернету. У нашій компанії реалізовано механізм системи HELPDESK (необмежена видалена IT-підтримка), де чергують/працюють у робочий час (9:00-18:00) кваліфіковані фахівці віддаленої підтримки.
    Система HELPDESK – це електронна тикет-система необмеженої віддаленої IT-підтримки, що дозволяє фіксувати всі заявки, що надійшли в електронному вигляді, аналізувати обсяг, швидкість і якість виконаних робіт у розрізі будь-якого відрізка часу, відділу, компанії, співробітника, спеціаліста. Подібний аналіз допоможе Вам оцінити технічне обслуговування комп’ютерних систем, але головне, він дозволяє оцінити якість нашої роботи нам самим і за необхідності, зробити організаційні висновки, усунути недоліки в роботі в майбутньому та оптимізувати процеси вирішення Ваших питань. Протягом усього робочого дня в системі чергують одночасно кілька фахівців, для оперативного онлайн вирішення IT-завдань, що склалися. Вам та Вашим співробітникам буде видано персональний доступ до нашої унікальної системи, яка реалізована у вигляді інтернет-ресурсу. Система вкрай проста і вимагає будь-якого навчання. Всі заявки в HELPDESK (тикет система) фіксуються і закріплюються за конкретним спеціалістом, завданням якого є обов’язок вирішити віддалено поставлену IT-проблему в найкоротші терміни або призначити екстрений виїзд черговому спеціалісту. Усі заявки можна відстежити як за часом створення та виконання, так і за заявником та призначеним виконавцем.
    Повний IT-аудит – один із найбільш важливих та важливих первинних етапів у нашій роботі. Думаємо не помилимося, якщо скажемо, що Вам як керівнику буде цікаво ознайомитися з незалежним висновком про ситуацію у Вашій IT-інфраструктурі, проте цей документ ми робимо швидше для себе, ніж для Вас. Більшість наших конкурентів виставляють дорогі рахунки за надання цієї послуги, але, на відміну від них, ми надаємо IT-аудит абсолютно безкоштовно. Повний IT-аудит дозволяє нам детально оцінити Вашу IT-інфраструктуру, виявити вузькі місця та надати Вам детальний звіт-аналіз з виявлених недоліків. Далі, вирішуючи поступово узгоджені з Вами завдання з цього першочергового списку, ми забезпечуємо стабільну та безперебійну роботу Вашої IT-інфраструктури та виключаємо по-максимуму виникнення позаштатних ситуацій.
    Так, є така послуга, і вона найчастіше безкоштовна. Зазвичай це прописує так само в договорі, тобто замовляється в заздалегідь, чи потрібна така послуга організації, але навіть без пункту в договорі наші фахівці завжди з радістю намагатимуться допомогти вам і відповісти на всі запитання.

    Є ПИТАННЯ?
    ЗАДАЙ ЇХ ПРЯМО ЗАРАЗ.