АДРЕСА
вул. Васильківська, 30
ТЕЛЕФОН
+380 97 831 71 86
ПОШТА
info@ai-service.com.ua
Нам часто ставлять ці питання.
Для забезпечення стабільної роботи всієї IT-інфраструктури компанії потрібне ретельне та регулярне обслуговування. Одним із найефективніших і найпопулярніших рішень цього питання є абонентське обслуговування та технічна підтримка IT-інфраструктури.
Абонентське обслуговування ІТ-інфраструктури – це довгострокова співпраця, надання послуг моніторингу, обслуговування та підтримки для всіх комп’ютерних та інформаційних систем компанії. На сьогоднішній день укладання договору на абонентське обслуговування комп’ютерів – це найнадійніший спосіб забезпечити безперебійну роботу та оперативне вирішення всіх технічних питань.
До вас в офіс обов’язково і абсолютно безкоштовно виїде наш керівник відділу технічної підтримки для більш детального аналізу IT-інфраструктури, що є у Вас.
Після отримання короткого звіту від керівника відділу, ми остаточно погоджуємо з Вами параметри, терміни та вартість договору та зустрітимемося з Вами для його підписання.
Нам буде потрібно максимум 1-2 дні. На 3-й день ми будемо готові розпочати з Вами роботу в рамках укладеного договору на комп’ютерне обслуговування.
1) Повний IT-аудит (іт аудит), підготовку детального звіту та рекомендацій;
2) Підключення до системи HELPDESK (необмежена віддалена IT-підтримка);
3) Підключення до системи IT-моніторингу (backup, system);
4) Звіт з виконаних робіт за період;
5) Технічну підтримку працездатності програм;
6) Підтримку периферійних пристроїв та оргтехніки.
Крім цього, на Вашу вимогу та за погодженням з менеджером, ми можемо надати персональні умови до Вашого договору на ІТ-обслуговування.
1) Ціна. Штатний співробітник — це зарплата + податки, у нас же фіксовані безготівкові відносини за договором без прихованих платежів, причому істотно нижче (до 2-3 разів), ніж утримання співробітника в штаті;
2) Час та ефективність. Штатний співробітник хворіє, ходить у відпустку, відпрошується. Ми ж завжди є й поряд, тому що у нас цілий штат кваліфікованих фахівців, готових виконати обслуговування комп’ютерної техніки;
3) Відповідальність. Штатний співробітник відповідає лише у рамках трудового договору, а значить ні за що. Ми ж несемо матеріальну та юридичну відповідальність за надані нами послуги адміністрування;
4) Контроль та якість. Хто контролює та оцінює якість роботи системного адміністратора? Правильно ніхто. У нас вибудована вертикаль, в наші завдання входить моніторинг і контроль за якістю послуг, оскільки ви можете не оплачувати рахунок до моменту усунення всіх недоліків;
5) Швидкість роботи. Ми цінуємо час Ваших співробітників, як і свій, ми намагаємося вирішувати проблеми швидко та якісно, тому що час – це гроші!
Є ПИТАННЯ?
ЗАДАЙ ЇХ ПРЯМО ЗАРАЗ.
- 03022 місто Київ,
вул. Васильківська, 30 +380 97 831 71 86